29 Aralık 2009 Salı

Cartoo 'N' Roll @ Thales Rock


26 Mayıs 2009 Salı

80'lerin en sevilen ve hiç eskimeyen çizgi filmlerini, klasik rock müziğiyle buluşturan bir gece oldu bu. Thales Rock sağolsun her zamanki gibi bu ilginç fikrime de destek verdi.

Voltron, He-Man, Laserion, Clementine, Mask, Transformers gibi çocukluğumuzun çizgi filmlerininin yanına Road Runner, Tom & Jerry, The Flintstones gibi klasikleri de ekledim ve projeksiyondan bütün gece bu çizgi filmleri gösterdim. Her çizgi filminin giriş müziğini kolonlara verdim ve açılış bölümü bittiği anda rock'a bağladım :)

Deep Purple, Pink Floyd, Led Zeppelin, Jimi Hendrix gibi eskimeyen gruplar çizgi filmlere eşlik etti.

Gerçekten güzel bir gece oldu. Özellikle He-Man girdiğinde büyük bir alkış koptu :) Tom & Jerry, Bugs Bunny, Road Runner gibi yüzlerce kere seyrettiğimiz çizgi filmleri bir yüzer kere daha seyredebileceğimizi de o gece kanıtladık. Ayrıca Clementine'in hala içimizi gıcıklayabileceğini de gördük.

Gecenin devamı gelmedi ama ayda iki gece düzenlediğim HOT (Hafta Ortası Tedirginliği) programına bir katkısı oldu. HOT olan geceler, projeksiyondan hala bu çizgi filmleri oynatıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder